Bron van dit artikel
Datum plaatsing: 18-05-2017 12:09:00
Kyocera neemt 'met pijn in het hart'afscheid als sponsor ADO Den Haag
Kyocera heeft zeven seizoenen ADO Den Haag gesponsord en is sinds 2011 naamgever van het ADO Den Haag.
ADO Den Haag directeur, Mattijs Manders bedankt Kyocera op de officiele site voor de lange periode van sponsoring. "Door zo’n sterke naam als Kyocera op het stadion te hebben gehad, hebben wij vele ambities kunnen verwezenlijken. Hoogtepunt is ongetwijfeld het zonnepanelendak op het stadion, dat Kyocera heeft geproduceerd en geleverd. De 2.900 zonnepanelen leveren 50% van het jaarlijkse stroomverbruik van ADO Den Haag. Bij deze wil ik Kyocera bedanken voor een succesvolle periode."
Etienne Hendriks, managing director KYOCERA Document Solutions Nederland laat weten: "Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van het Kyocera Stadion. Het zal voor mij als Hagenaar vreemd zijn om straks op het Prins Clausplein te rijden en een andere naam op ‘ons’ stadion te zien staan. Wij hebben jarenlang bijzonder prettig samengewerkt met ADO Den Haag en beschouwden het stadion al die jaren als ons tweede thuis. Wij zijn blij voor ADO Den Haag dat zij een nieuwe naamgever kunnen verwelkomen, wij wensen hen het allerbeste toe."