support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 EXC 14 9 2 3 29
2 HEL 14 8 3 3 27
3 GRA 14 7 5 2 26
4 VOL 14 8 2 4 26
5 DBO 14 7 4 3 25
6 DOR 14 7 4 3 25
7 EMM 14 7 3 4 24
8 CAM 14 7 1 6 22
9 TEL 15 5 7 3 22
10 ADO 14 5 6 3 21
11 RJC 14 5 5 4 20
12 JAZ 14 5 2 7 17
13 TOP 14 4 4 6 16
14 EIN 15 4 4 7 16
15 JPS 14 4 2 8 14
16 MVV 15 2 7 6 13
17 JAJ 14 2 6 6 12
18 VVV 15 3 2 10 11
19 JUT 14 1 5 8 8
20 VIT 14 2 6 6 6
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 18-08-2009 19:15:00

'Grootste keuken van Nederland in het ADO-stadion'


Wilt u vrijdag 25 september meedoen aan de "Grootste Keuken van Nederland in het ADO-stadion te Den Haag?', zo luidt de vraag van Pierre Wind.


De redactie ADOfans las het volgende  op www.frugiventa.nl:

Namens de Week van de Smaak organiseren we met vele partijen een geweldig Smaak-Beweegfeest voor basisschoolleerlingen in het ADOstadion. 25 september wordt een mega-mediaspektakel. Hopelijk wilt u daar deel van uit maken!

Het feest is voor scholen geheel gratis. In het conceptprogramma krijgt u een beter beeld van ‘de Grootste Keuken’. Deelname is gratis, in ruil daarvoor wordt wel een doe-actie verwacht door U en uw bedrijf, op de ‘VoedselDoemarkt’ tijdens het festival. U krijgt minimaal een marktkraam van 4 meter, elektriciteit en eventueel een waterpunt en assistentie van minimaal 1 student van het ROC Mondriaan. Doel van het evenement is de jeugd bewuster te maken van gezonde voeding en laten zien dat eten en bewegen bij elkaar horen.

De leerlingen krijgen van te voren een strippenkaart. Met deze kaart gaan ze naar het BeweegFundorp en de VoedselDoemarkt. De ‘VoedselDoemarkt’ is vooral in de passage-ring van het Stadion die grenst aan het voetbalveld. In de bijlage is een foto toegevoegd. In de ring staan allerlei kramen bemand door verschillende bedrijven of instanties die een doe-actie met hun product of visie aanbieden

Naamsbekendheid

En wat krijgt u er voor terug? Bijkomend doel van het evenement is uw bedrijf bekender te maken bij de jeugd. Er komt een DVD van het evenement, uw logo komt in de SmaakNavigatiefolder, die elke leerling bij de ingang aangereikt krijgt. U komt op de ‘Grootste Keuken’ website en de daaraan gerelateerde Hyvespagina. Na de inschrijving zullen we bij een aantal deelnemers langsgaan voor een klein filmpje om deze te gebruiken voor het ‘Grootste Keukenspel’. Ook zullen deze filmpjes op de nieuwe website komen, die Pierre Wind binnenkort lanceert met betrekking tot zijn nieuwe boek ‘Het SmaakPretpark’. En ,we doen er alles aan om de diverse media te bereiken. De vooruitzichten in deze zijn gunstig.

Wilt u meedoen, vul dan het aanmeldformulier in, en mail dit zo spoedig mogelijk naar nizno@pierrewind.nl.