w | g | v | p | |||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | EXC | 14 | 9 | 2 | 3 | 29 |
2 | HEL | 14 | 8 | 3 | 3 | 27 |
3 | GRA | 14 | 7 | 5 | 2 | 26 |
4 | VOL | 14 | 8 | 2 | 4 | 26 |
5 | DBO | 14 | 7 | 4 | 3 | 25 |
6 | DOR | 14 | 7 | 4 | 3 | 25 |
7 | EMM | 14 | 7 | 3 | 4 | 24 |
8 | CAM | 14 | 7 | 1 | 6 | 22 |
9 | TEL | 15 | 5 | 7 | 3 | 22 |
10 | ADO | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
11 | RJC | 14 | 5 | 5 | 4 | 20 |
12 | JAZ | 14 | 5 | 2 | 7 | 17 |
13 | TOP | 14 | 4 | 4 | 6 | 16 |
14 | EIN | 15 | 4 | 4 | 7 | 16 |
15 | JPS | 14 | 4 | 2 | 8 | 14 |
16 | MVV | 15 | 2 | 7 | 6 | 13 |
17 | JAJ | 14 | 2 | 6 | 6 | 12 |
18 | VVV | 15 | 3 | 2 | 10 | 11 |
19 | JUT | 14 | 1 | 5 | 8 | 8 |
20 | VIT | 14 | 2 | 6 | 6 | 6 |
Tijdens de maandelijkse bijeenkomst is er door de supporters aangegeven dat er ontzettend veel klachten zijn met betrekking tot de catering.
Enkele voorbeelden hiervan zijn dat de kroketten lauw zijn, de broodjes afgelopen wedstrijd bevroren waren en de koffie al voor de wedstrijd uitverkocht was.
Van alle zijdes, eretribune, lange zijde en achter de goal komen dezelfde klachten.
Marco Esser geeft aan dat dit al is meegenomen in de vergadering van de Raad van Commissarissen.
Er wordt afgesproken dat: - Vanuit de Raad van Commissarissen en de Directie van ADO Den Haag een brief wordt verzonden naar de cateraar om de onvrede te uiten met betrekking tot de kwaliteit van de catering. - Bij de reguliere overleggen tussen ADO Den Haag en de cateraar in het vervolg iemand namens de supporters bij dit overleg aanwezig zal zijn (1x per 2 weken). Dit om er voor te zorgen dat de kwaliteit op korte termijn zal verbeteren. |