w | g | v | p | |||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | EXC | 14 | 9 | 2 | 3 | 29 |
2 | HEL | 14 | 8 | 3 | 3 | 27 |
3 | GRA | 14 | 7 | 5 | 2 | 26 |
4 | VOL | 14 | 8 | 2 | 4 | 26 |
5 | DBO | 14 | 7 | 4 | 3 | 25 |
6 | DOR | 14 | 7 | 4 | 3 | 25 |
7 | EMM | 14 | 7 | 3 | 4 | 24 |
8 | CAM | 14 | 7 | 1 | 6 | 22 |
9 | TEL | 15 | 5 | 7 | 3 | 22 |
10 | ADO | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
11 | RJC | 14 | 5 | 5 | 4 | 20 |
12 | JAZ | 14 | 5 | 2 | 7 | 17 |
13 | TOP | 14 | 4 | 4 | 6 | 16 |
14 | EIN | 15 | 4 | 4 | 7 | 16 |
15 | JPS | 14 | 4 | 2 | 8 | 14 |
16 | MVV | 15 | 2 | 7 | 6 | 13 |
17 | JAJ | 14 | 2 | 6 | 6 | 12 |
18 | VVV | 15 | 3 | 2 | 10 | 11 |
19 | JUT | 14 | 1 | 5 | 8 | 8 |
20 | VIT | 14 | 2 | 6 | 6 | 6 |
DEN HAAG | ADO Den Haag heeft plannen om volgend seizoen een eigen krant uit te brengen. De voetbalclub wil in navolging van andere clubs in het betaald voetbal, zoals bijvoorbeeld Feyenoord, de supporters met een eigen medium benaderen.
De krant zou huis-aan-huis in en rond Den Haag verspreid moeten worden. Het aantal pagina's en de verschijningsfrequentie zijn nog onbekend.
Steven de Haseth, marketing- en communicatiemanager van ADO Den Haag: "We onderzoeken op dit moment of het bedrijfseconomisch haalbaar is om een huis-aan-huis-krant uit te brengen in een behoorlijk grote oplage. Het wordt een gratis ADO Den Haag-krant, die betaald zal moeten worden uit advertentie-inkomsten."
"Met deze uitgave willen we ADO Den Haag veel breder onder de aandacht van de regio Haaglanden brengen. We kunnen met de eigen krant meer publiciteit geven aan zaken als bijvoorbeeld de kidsclub en project De Held. Dit zijn initiatieven, die voor de gewone pers eenmalig interessant zijn. Wij denken daar echter meer mee te kunnen doen. Bovendien kunnen we op deze manier de inwoners van Haaglanden op de hoogte houden van de ontwikkelingen rond het nieuwe stadion."