support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 32 22 4 6 70
2 ADO 32 18 7 7 61
3 EXC 32 17 8 7 59
4 CAM 32 18 4 10 58
5 DOR 32 16 8 8 56
6 GRA 32 15 8 9 53
7 TEL 32 14 8 10 50
8 EMM 32 15 5 12 50
9 DBO 32 14 7 11 49
10 RJC 32 12 9 11 45
11 HEL 32 12 8 12 44
12 EIN 32 11 8 13 41
13 JAZ 31 11 7 13 40
14 MVV 32 8 10 14 34
15 VVV 32 9 7 16 34
16 JAJ 32 8 7 17 31
17 TOP 32 6 12 14 30
18 JPS 31 6 5 20 23
19 JUT 32 3 10 19 19
20 VIT 32 9 8 15 8
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
ADO Den Haag

Datum plaatsing: 02-02-2007 17:50:00

ADO Den Haag lanceert ADO TV en nieuwe site



 

ADO Den Haag lanceert volgende week in samenwerking met Eyeworks Sport en Sport2Media onder de naam ADO TV een eigen televisiekanaal. Tegelijkertijd zal tevens de vernieuwde versie van de officiële website adodenhaag.nl in gebruik worden genomen.

 

ADO TV zal bestaan uit een gevarieerd aanbod van video’s, dat de supporters van ADO Den Haag de mogelijkheid biedt hun club nog intensiever te volgen. Naast wedstrijdsamenvattingen en persconferenties zullen onder meer nieuwsitems, voor- en nabeschouwingen, achtergrondreportages en historische beelden worden aangeboden.

 

Het TV-aanbod van de residentieclub is in eerste instantie via internet te ontvangen. Binnen vier tot zes weken zal ADO TV tevens als toepassing voor de mobiele telefoon worden aangeboden. Doelstelling is om op termijn de eigen geproduceerde content tevens extern te exploiteren. Ter kennismaking is toegang tot het TV-aanbod op internet in eerste instantie gratis. In een latere fase zullen specifieke onderdelen tegen betaling worden aangeboden.

 

De lancering van ADO TV gaat gepaard met de ingebruikname van de vernieuwde versie van de officiële website. Naast een nieuwe vormgeving zal deze versie een aantal nieuwe onderdelen herbergen. Kenmerkend voor de nieuwe homepage is bijvoorbeeld de videoplayer waarop beelden van ADO TV kunnen worden vertoond en welke toegang verschaft tot de ADO TV-site.

 

De productie, exploitatie en distributie van ADO TV is een samenwerking tussen ADO Den Haag, Eyeworks Sport en Sport2Media. De nieuwe versie van de officiële website is gerealiseerd met behulp van viervier (ontwerp) en Web3 (technische realisatie).

 

Eyeworks Sport (www.eyeworks.tv) is de grootste onafhankelijke producent van sportprogramma's van Nederland. Eyeworks Sport produceert televisie-uitzendingen voor verschillende opdrachtgevers, waaronder RTL, SBS, Sport1, Tele2 en Tien.

 

Sport2Media (www.sport2media.com) werkt samen met voetbalclubs en sportbonden om de mogelijkheden van nieuwe media (internet, IPTV, mobiel e.d.) ten volle te benutten. Ervaring met het adviseren van sportorganisaties met betrekking tot media en exploitatiemodellen, het ontwikkelen van multi-mediaplatforms en de aanwezige creatieve bagage en faciliteiten voor de productie van videocontent, vormen de basis. Sport2Media biedt met haar Sport-on-Demand platform en ondersteunende diensten de ideale oplossing voor het crossmediale beleid van sportorganisaties.

 

Ontwerpbureau viervier (www.viervier.nl) geeft vorm en inhoud aan de communicatie van ADO Den Haag. Zo ontwikkelde viervier bijvoorbeeld het nieuwe clublogo en de hospitalitybrochure. Viervier werkt op strategisch en creatief vlak voor onder andere Kadaster, H&M, Bouwfonds en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

 

Web3 (www.web3.nl) is een vooruitstrevende organisatie op het gebied van interactieve media. Web3 Consulting houdt zich bezig met strategische en conceptuele plannen en projecten. Web3 Development richt zich op het vervaardigen van maatwerk internet oplossingen en moderne technieken (Web 2.0 en mobiele toepassingen). Tenslotte is Web3 Hosting gespecialiseerd in het faciliteren van bedrijfskritische applicaties. Naast ADO Den Haag rekent Web3 onder andere de volgende bedrijven tot haar klantenkring: Essent, DSM, Rabobank, TV Limburg, Roda JC en MVV.