support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 HEL 13 8 3 2 27
2 EXC 13 8 2 3 26
3 DBO 13 7 4 2 25
4 GRA 13 7 4 2 25
5 VOL 13 7 2 4 23
6 DOR 13 6 4 3 22
7 EMM 13 6 3 4 21
8 TEL 13 4 7 2 19
9 CAM 13 6 1 6 19
10 ADO 13 4 6 3 18
11 RJC 13 4 5 4 17
12 EIN 13 4 3 6 15
13 JPS 13 4 2 7 14
14 JAZ 13 4 2 7 14
15 TOP 13 3 4 6 13
16 JAJ 13 2 6 5 12
17 MVV 13 2 5 6 11
18 VVV 13 3 2 8 11
19 JUT 13 1 5 7 8
20 VIT 13 2 6 5 6
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 09-06-2011 16:50:00

ADO Den Haag contracteert nieuwe broeksponsor


ADO Den Haag heeft met het Italiaanse O.Z. Racing de eerste nieuwe sponsor voor het nieuwe seizoen binnengehaald. O.Z. Racing zal voor *e*en jaar met een optie voor nog een jaar broeksponsor zijn.


Mattijs Manders, algemeen directeur van ADO Den Haag, tekende op zijn kantoor het contract samen met Nicola Baggio, International Marketing Manager van O.Z.

O.Z. Racing, sinds 1971 op de wereldwijde markt, produceert velgen voor de meest prestigieuze auto's in de wereld en voor de belangrijkste markten, zoals: Formule 1, DTM en Indy Car. daarnaast vervult O.Z. Racing de speciale behoeften van autofabrikanten en carrosseriebedrijven met aanzien zoals Bertone, Pininfarina, AMG, Hartge, Callaway, Schnitzer, Cizeta, Strosek en Giugiaro.
 

O.Z. Racing Lichtmetalen Velgen is een bedrijf dat door importeur/distributeur Van Klei’s Banden Import uit Zoeterwoude op de Nederlandse markt wordt gebracht.

Van Klei directeur Bart de Smalen, die de groei van zowel ADO Den Haag als het merk O.Z. van dichtbij meemaakt: “Van Klei is één van de meest toonaangevende multimerk-groothandelaren, in zowel autobanden als lichtmetalen velgen, op diverse Europese markten, met een zeer sterke positie op de Nederlandse markt. Binnen de Van Klei Groep zijn de importlijnen O.Z. Racing en Kumho Tyres strategisch zeer belangrijk, met een sterke wereldwijde uitstraling. Beide partijen kunnen meeliften op elkaars succes. Voor al onze belangrijke klanten en relaties die zich graag met onze merken onderscheiden en interesse hebben in ADO Den Haag, hebben wij komend seizoen een eigen business unit in het Kyocera Stadion.’’